SAB Miller - Grolsch, Pilsner Urquell, Peroni

 

SAB Miller is een van de grootste bierbrouwers in de wereld en is met meer dan 200 biermerken actief op 6 continenten. In het kader van de jaarlijkse activiteitenplanning, heeft Annina van Logtestijn de multidisciplinair samengestelde teams van de merken Grolsch, Pilsner Urquell en Peroni begeleid bij het bedenken van activiteiten programma’s voor de nederlandse markt. Het startpunt voor de bijeenkomsten was de lijst van ‘strategic tasks’ voor elk van de merken. Het resultaat bestond uit concrete activiteitenconcepten gericht op zowel consumenten als de handel.

 

Dit is wat Jan Nales, Marketing Directeur Nederland, zegt over onze samenwerking: "Annina is een gedreven en uiterst gestructureerde facilitator. Met gebruikmaking van een aantal bewezen technieken heeft ze ons geholpen om gericht en binnen de gestelde doelstellingen maximale creativiteit te bewerkstelligen. De sessies met haar brachten energie binnen de teams, zorgden ervoor dat mensen buiten de gebaande paden gingen denken om originele oplossingen te bedenken voor de commerciële uitdagingen waarvoor we stonden".