search

Limetree

b-open

 

b-open is een strategisch marketingbureau, gespecialiseerd in MVO en duurzaamheid. Opgericht in 2003, toen MVO nog niet zo vanzelfsprekend was, en daarmee een pionier op dit terrein.

 

b-open helpt haar klanten hun maatschappelijke betekenis te vinden en daarmee sterkere merken te bouwen. De maatschappelijke betekenis is de logische verbinding tussen MVO en het merk en een hefboom voor effectieve en betekenisvolle merkactivatie. MVO biedt dus kansen voor marketing. Maar omgekeerd kunnen marketing en het denken vanuit waardecreatie ook leiden tot een sterker MVO beleid en een versnelling in de implementatie daarvan.

 

Bart Brüggenwirth en Jeroen Meijering van b-open schakelen ons in als procesbegeleider tijdens de interactieve workshops met hun klanten. Wij focussen ons op de effectiviteit van het proces door bij elke workshop een inspirerend workshop format te ontwerpen en dat op een professionele wijze te begeleiden; b-open focust op de inhoudelijke kwaliteit van de resultaten.